Páginas

domingo, 27 de agosto de 2023

18 ANYS, PER FI !!!

 18 ANYS, PER FI!!!!

Crec que he perdut el compte de les vegades que has deixat anar aquest desig amb tot l’esperit de l’adolescència. DIVUIT ANYS, els desitjats, els que marquen la diferencia entre el ser una joveneta o una dona ja major d'edat. I com tu saps, els desitjos si es desitgen amb tot el cor solen complir-se. Doncs ja veus, aquí els tens, ben embolicats en paper de cel·lofana a punt de ser estrenats, de viure´ls, de gaudir-los, de disfrutar-los. Divuit anys que per a tu son molts i que per a mi se m'han passat com un sospir. Essent conscient de que si ara posessin al meus braços a aquella petita que vas ser, segurament seria menys exigent, me la estimaria tal qual era: vestida de rosa contrastant amb el meu feminisme aferri, demanat unes Lely Kellys quan encara no havia complit els dotze mesos, ploranera fins que les oïdes em fessin mal, creadora d’històries dramàtiques per plorar encara més.... Una nena, nena com tu volies ser i no com jo volia que és el que cal per arribar a ser un esser tan fantàstic com ets.

Doncs això, que de vegades has d'ensopegar fort per comprendre (ho dic per mi que no per tu) algun die et parlaré d'una imatge que va fer que tot entre tu i jo canvies, ja veus que senzill! una imatge va posar davant meu el que no havia sabut veure...

I ara, deixen fer un petit recorregut per l'Ona que anava caminant poc a poc (per a mi ja saps que massa depresa...) cap als divuit desitjats. Amb tot el meu cor, amb tit el meu amor, amb tot!!! (Ah! i prometem que no acabaràs amb un hippy vorellada per un mon de gossos... però sobre tot que mai deixaràs que cap home et maltracti, bé que no et maltracti ningú!

 



2005  - I vas néixer la matinada del 29 d'agost, i vaig fitxar els meus ulls en tu com si no hi hagués res més al voltant. Veia uns braços que t'aguantaven i fins molta estona després no em vaig assabentar que qui et sostenia amb molt d'amor era en Xabi, el teu pare. Com estava jo de cofoia que vaig creure que era un metge, bé això de que soc molt despistada no és res de nou...

2005 -- Sempre que penso en aquell dia, tinc clar que va ser el dia que vaig veure a la Ruth més guapa, més radiant... símbol de la plenitud i de la felicitat amb tu l'Ona petita al seu costat.


2006 -- Els teus ulls encesos com guspires, miraves el teu primer arbre de Nadal, tot just quatre mesos enrere havies fet el teu primer any.


2006 -- Tio, tio, caga torrons d'avellanes i pinyols... Era un dia especial per tots, ja veus el somriuré d'en Lluc, l'emoció a les cares de l'Unai i d'en Xabi i tu molt atenta sense perdre’t res.

2007 -- El Carnestoltes en que us veu ajuntar en Harry Potter, la Princesa i l'home aranya...


2007-- L'estiu que havies de quedar-te amb nosaltres a la cabana de Sant Pol. No vas voler i se que després et va saber greu i a mi m'hagués agradat tant que fossis!!

2008 --I és que un germà és un germà, per molt que et faci empipar...


2009 -- L'Unai sempre estarà als teus records dels que amb el temps veuràs com els millors anys de la teva vida.


2009 -- Sempre tindré amb mi els aniversaris que et tenia als meus braços...


2010 -- Cinc anys ja! I que n'eras de presumida...


2010 -- Hallowell, carbassa i dos monstres...


2010 -- A Puigcerdà ens va rebre la neu i un pony entremaliat que va mossegar-te fent-se el distret. Les nits eren especials quan prop teu tenies un cosi com en Lluc.


2011 -- Amb sis anys l'aniversari de l'Unai va ser una mica complicat, amb trencament de peu inclós.


2011 -- Ja no es fan tíos com els de Vic, o si?


2012 -- Set anys i em semblaves tant gran! 


2013 -- La Ruth, la teva mare, el teu sol. M'agrada tant quan us veig tant felices...


2013 -- Els gatets van fer el miracle, per fi havies superat la por. En Rosset va passar a dir-se Tommy però va seguir essent ros...


2013 - Sempre tindras amb tu imatges com aquesta.


2014 -- Nou anys i lluies així de entremaliada...


2014 -- Colors a les llengües o llengües de color?


2014 -- El tiet, la Raquel i les mones...


2015 - L'Iris un dels millors regals, et va costar una mica, però estaba clar que acavaria roban-te el cor.


2015 -- Preparant-nos per Nadal 


2016 -- Tenir una germaneta dona molt de joc, inclòs pot acabar vestint-se com tu.


2016 -- Amb una germaneta també es pot practicar per aprender a donar papilles.


2016 -- Som tant diferents i tant semblants ahora...

2017 - El día que vas fer promoció del meu primer llibre (compartit amb altres autors)

2017 -- Records dels dinars a La Draga...

2018 -- Tretze anys ja son paraules majors...


2018 -- A Argeles sur le Mer


2019 -- Totes les dones juntes...



2019 -- Catorce anys i ens vam donar una suitte a un hotel que sempre serà nostre...


2020 -- L'Iris de gran vol ser com tu!


2021 -- Com la mare ningú!!!


2022 -- Quan vas cumplir els disset i ho vam celebrar a Empuriabrava...


2022 - Está clar que vol semblar-se a tu...


2023 -- En aquesta foto trobo que estás guapísima... Tal i como tú ETS.

2023 Una foto molt especial i que m'ha fet molt feliç (ja saps perquè) 


No hay comentarios:

Publicar un comentario